پارسال بهمون یه سری برگه های نظر سنجی داده بودن راجبه استادا که انتقادات وپیشنهادات واین جور نظراتمون رو بنویسیم.. یه موردایی هم بود که باید مثلا میزدی عالی یا خوب یا متوسط وافتضاح،مثل قدرت مدیریت وتوجه به سوالات دانش آموزا واین حرفا.
به خانم Rبرگه های نظر سنجی رو همین امروز تحویل داده بودن.اونم اوردشون سرکلاس.هی شروع کرد سر هر موردی از خودش دفاع کردن...بعضیا نوشتن جذابیت کلاس پایینه(اینو واقعا نمیدونم کدوم دیوانه ای نوشته...چون جذاب تر از کلاس خانمR'کلاس کدوم استادی هست واقعا؟؟) گفت خب من همه ی سعیمو می کنم که کلاسمون خشک نباشه،من اون اولا که تدریس می کردم یه آدم بسیار بسیار جدی بودم هیچکس اصلا حق نداشت حرف بزنه (جلللللللل)ولی دیدم این روش درستی نیستتت.. اینم که میگید توکلاس همهمه ست واینا من اگه یه میرغضب باشم طبیعتا کلاس خیلی خیلی منظم تره برای خودمم کاری نداره فقط شما خوشتون نمیاد خب.
[ولی انصافا نمیتونم این موجود رو جدی تصور کنم .فوق العاده ترسناک هست،ابهتش خیلی وحشتناکه،اما تاجایی که من دیدمش نمیتونه نخنده یا حرفای مسخره ای نزنه که خودشم خنده ش بگیره..بعضیا هستن یه چیزی میگن ولی بنظرشون اصلا خنده نداره.خانمRولی نیاز به یه سیخونک داره فقط برای اینکه خنده ش بگیره/حالا ازش یع آدم سبک متصور نشید خنده هاش رو یه خنده های کیوت وگلگلی تصور کنید.]
بعدش گفت ظاهرا...اینطور که معلومه یه نفر حتی با محتوای درسم هم مشکل داره.
خب اونش دیگه اصلا دست من نیست شرمنده.
نوبت رسید به گزینه ی حسن برخورد ورفتار.گفتش خب منو عفو بفرمایید توی این مورد من واقعا هیچ دفاعی از خودم ندارم :|||😂(وقتی خودتم میدونی چه اعجوبه ای هستی)
احترام به شخصیت افراد...واقعا عذر میخوام.
رعایت ادب درکلاس..کلا ببخشید..😂(وقتی یه سایکو پثی ودست خودت نیست😂سایکو پث ها اصلا دست خودشون نیست که نمیتونن احساساتو بفهمن اون قسمت مغزشون که مربوط به احساساته اصلا کار نمیکنه😂😂😂)
عاشقا وکراشمندانش(ازجمله خودم)صداشون در اومد وگفتن استاد ادامه ندید الانه که اشکمون در بیاااد..واقعا هم جدی من داشت بهم بر میخورد جلو روی من-به کراشم-یه همچین توهین هایی..من حق دارم به کراشم هرچی دوست دارم بگم ولی این دلیل نمیشه کسی عین همونو بگه من ناراحت نشمممم..
بعدگفت من سعی میکنم از این به بعد با ادب تر بشم وکلا سعی می کنم بچه خوبی باشم(عین جملات خودشه بدون ویرایش وتغییر وتحریف)
یه سریا هم خیلی خیلی به من لطف دارن،همه رو الکی الکی عالی زدن..از این استیکرای چشم قلبی هم گذاشتن(به مولا کار من نبود ...😂یعنی عاشقان خیلی زیاد دیگه ای به جز من هم دارهههه.)لطف دارین وممنون واینا ولی کار خوبی نمی کنید که دروغ میگید..(می بینید؟وقتی با ما طرفدارات این جوری رفتار می کنی خب حقته دشمنات وحسودا اونجوری حسابتو برسن دیگهههههههههههههههههه)
بعدشم گفت بعضی شاگردا رو واقعا خودم می بینم دارن زجر می کشن سرکلاسم😅😐(من که نبودم...اگر دیدی اشتباه کردی..بعدشم..یعنی می تونی عشق رو هم ببینی؟یانه تو اون جور چیزا استعداد نداری؟؟)
البته؛منم خودم تو اون نظر سنجی جزو کسایی بودم که اکثر چیزا رو زده بودم عالی..بجز توجه به سوالات دانش آموزا که ضعیف زده بودمش هرچیم از خودش دفاع کنه بازم قبول نمیکنم سر جواب دادن به سوالا آدمو میکشه یعنی قشنگ پوستتو میکنه باهاش لباس درست میکنه برای خودش•-•
وقتیم درس دادنو شروع کرد دست از تیکه انداختناش که بر نداشت..سر یه قسمت داشت مثال میزد گفت آدما روحیه هاشون فرق میکنه یکی همه چیزو عالی می بینه،یکیم همه چیزو زشت می بینه..با اینکه هردوشون تو یه کلاسن..(قشنگگگگ کنایه به ما!!😐😐😂)
خوشم از همه منفی بین تره اصلا بهش توجه نکنید.مگه میشه تو اون همه عاشق ودلباخته داشته باشی وهمش انتقاد باشه ...شرط می بندم کسایی که زده بودن افتضاح خیلی کم بودن واکثرا همه عالی زده بودن ولی این موجود فقط وفقط روی منفی ها زوم میکنه.
ولی انصافا خیلی مظلوم شده بود وقتی می گفت ببخشید ...😂متاسفم که انقدر بی احساسم..همونطور که گفتم با اینکه میدونی هیچ نشانه هایی از مظلومیت در وجود این بشر نیست بازم ظاهرش انقدر سافت وکیوته که دلت براش می سوزه😂
میگفت منو حلال کنید یهو می بینم روز قیامت همه ی شاگردام منو به زنجیر کشیدن که آره،تو به شخصیت ما بی احترامی کردی...😂😂
ولی بخوایم با انصاف باشیم بچه امممم اصلاااا بی احترامی نمی کنه فقط تو گرما نشون دادن یکم مشکل داره...واینکه تیکه میندازه وگرنه بی احترامی...استغفر الله ربی واتوب الیه..بعضیا چقد لوس ومامانی ان :///////
تیکه هم بندازه آدم میخوادش به هر حال هرچه از لیلی رسد نیکوست..از دونگمه یاد بگیرید خب!! سیلی هم بخوره تا زمانی که از طرف گل سرخش باشه سر ذوق میارتش!

​​