اینا همشون انقدر کیوتن که اصلا من هیچ..من نگاه:))همشونو میخوام! مخصوصا اون isfj لعنتی رو😭💘

INTJ:
از قدیم الایام اینا کراشای من بودن..
بذارین افرا رو اول از همه بگم.پروفسور اسنیپ.بانوان کودوهینا وشیم میونگ یو. آکوتاگاوا پسرکم.ویلیام جیمز موریارتی ساماااا..به به✨
+چرا یهویی انقدر کم شدن؟ باید بیشتر از اینا میبودن...

INTP: 


واو! شرلوک نیاز به معرفی داره؟ باهوش ترین احمق دنیا=)))))))
عالیه این بشر.
عروس خودم.گیوول.


من چقدر به این دختر افتخار می کنم. یکی از بهترین پیشرفت های شخصیتی ای رو داشت که تاحالا دیده بودم(به لطف عشق،به لطف جونگ وون^^) و واقعا خیلی کارکتر صادق ومعصومیه. سنپای بودن هم عجیب بهش میاد. خواهر بزرگتر بودن^^ خیلیم بانمک وکیوته. درسته که توی فصل اول خیلی بی حال وساده وخسته کننده بود واصلا بلد نبود ارتباط برقرارکنه. جونگ وون هم یه بار سر همین قضیه باهاش دعوا کرد😂
_دکتر جانگ تو چند ساله رزیدنتی؟ بعدبا خونواده ی بیمار اینجوری حرف میزنن؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی بعدش همون جونگ وون کم کم بهش کمک کرد تاروی نقاط ضعفش کار کنه وتو ارتباط برقرار کردن بهتر شه. یکی از کیوت ترین وبالغانه ترررررررین رابطه هایی که تاحالا دیدم. رابطه ای که توش به رشد میرسن. عروسم وپسرمTT

یه کاپل داریم شاه نداره..~😄
_من آدم خیلی ساکت وصریحی ام. توی ارتباط برقرار کردن خوب نیستم..ونمیدونم باید چی بگم تا حال بقیه رو بهتر کنم. ولی مطمئن باشید؛اگر خواستید درمورد دخترتون باکسی حرف بزنید،هروقت دلتون خواست میتونید بیاید پیش من^^

~~~
_استاد،من..من..من شما رو دوست دارم استاد!
معذرت میخوام.
اه چرا دارم گریه می کنم؟؟
استاد میدونم در حدی نیستم که این حرفو بزنم،ولی میشه خواهش کنم از بیمارستان نرید وهمین جا پیش ما بمونید؟ میشه بخاطر من بمونید استاد؟ میشه بجای اینکه مرد خدا بشید،مرد من باشید؟؟؟
~~


جونگ وون بخدا این بچه اسباب بازی ت نیست😂
~~~
رانپو رو هم باید گفت واقعا. بدجور کیوته*-*
~~~
من واقعا نمیتونم اسم بارلاسو نیارم این جا #______# 

ENTJ:
راستش هرچی فکر می کنم،کارکتر زیاد می شناسم از این تایپ ولی مورد علاقه نه •-•
میتونم اشین رو بگم؟ خب،درسته که تو مواردی باهم خیلی مشکل داریم،ولی هرگز نمیشه از این حقیقت گذشت که یکی از افتخار برانگیز ترین وغیر کلیشه ای ترین کارکتر های مونث عالمه.


کیم جونان.
باهاش لجم ولی واقعا نمیتونم بگم دوستش ندارم. واقعا بانمک،بدبخت وجذابه😂✨

ENTP:
شین وون تائک. بازرس شین خودمون.مطمئنا نامبر وان من از این تایپه.
کسی که قبلنا دلم میخواست اخلاقم شبیهش شه.خب خوش سلیقه بودم واقعا😆
لی ایک جون. ای وای خدای منننننننن چقدرررررر این بشرررررر جذااااب وکیوت ودوست داشتنی عههههه.


پسرکی به نام دونگمه.وبدون شرح!


دازای. الحق شخصیتش خیلی عمیق وزیباست..!


والبتهههه نیکولای گوگول...مرتیکه ی روانی جذاااااب...فقط یکی بره بهش بگه کم بچه م سیگمارو اذیت کن بیشعور روانی -____-

+اکثرشون برخلاف ظاهر خنگ وبی اهمیتی که دارن،غم های سنگینی رو دارن تحمل می کنن..چیزی که درمورد این تایپ..واقعا ناراحت کننده ست..

واقعا مظلومن اینا. فقط نشون نمیدن.


خب.تایپ مورد علاقه م از این گروه:صد درصد INTJ. دیگه اصلا نمیدونم باید چی بگم در وصف جذابیتشون.آدم دلش میخواد بره تو اون ذهنشون زندگی کنه. حتی ترسناک بودنش هم فریبنده ست*-*
+دیشب بعد مدتها دوباره خانم R رو دیدم. هققققققق این بشرررررر...لعنت بهش که انقدر جذابه! بازم درحال حرص خوردن بود😂انصافا حرص خوردنش بانمکه.
بازم قرمز پوشیده بود دیشب. قرمز بدجوووور بهش میاد. من اگر انقدر خوشگل بودم،همیشه درحال تیپ زدن بودم که این زیبایی جلوه گر بشه(نه نه به قصد جلب توجه..ولی اگر خدا به انسان نعمت زیبایی داده نباید انقدر بهش بی توجه باشه..بهرحال باید به زیبایی ها احترام گذاشت) ولی این بشر همیشه سیاه میپوشه فقط ://
گونه های خامه ای،چشم های تیله ای،صدای تیز! *___*

+

پایان چالش✨

~~~~

ISFJ:
همشون این جا رو سر ما جا دارن ولی خب نمیشه دیگه گل سرسبدش بچه ی خودمه.
خدا این واقعی شه بشه مال من چی میشه مگه @___@ *اشک های فراوان*
هرچند که واقعا فکر می کنم من لیاقتشو ندارم وفقط m لیاقتشو داره.
یک عدد نویسنده ی خود شیفته=خودش بیشتر از همه گلوش پیش این کیوتچه گیره بعد تو داستان بچه روش کراش داره ^^ البته که قطعا این بچه انقدر نازه حتا تو واقعیم منو میدید دوستم داشت. چون یکم بهش محبت کنی..صد برابرش نسبت بهت احساس وظیفه میکنه. و،اصلا من به این دوست داشتنی ای*-* والا.
از داستانام خوشش میاد،از کتابایی که بهش دادم خوشش میاد،از مدل حرف زدنم که برعکس خیلی از اعضای انجمن کتاب پیش آدمای غیر هم رگ وریشه ومعمولی هم تغییری نمی کنه خوشش میاد/ واز دفتر خاطراتی که بهش دادم.
وگفته این بین خودمون بمونه ولی منو به شارلوت ترجیح میده جیغغغغغغغ ^^
اصلا چرا دارم درباره ی خودم حرف میزنم؟ باید بگم چرا من از اون خوشم میاد دیگه.
 در چند خط جا نمیشه ولی چون نهایت معصومیت ومظلومیته.چون صورتی ونرمه.چون عاشق توت فرنگیه. چون وقتی ذوق میکنه خیلی کیوت میشه.چون آرومه وباوجود کوچولو بودنش بدجوری صبوره. گریه هاش انقدر بی صداست که قلبت میخواد از جا کنده شه براش. غر نمیزنه هیچ وقت‌.همیشه میگه خوبم خوبم.و واقعا خیلی ..عقلش از سنش بیشتره. وقتی باهات احساس راحتی کنه وصمیمی بشه احساساتشو خیلی راحت بهت میگه..من خودم نمیتونم اینجوری باشم.یعنی اصلا با حرف زدن درمورد احساساتم راحت نیستم.‌
وچون واقعا خجالتیه وبا کوچیکترین تحریکی گونه هاش سرخ میشه.خجالتی بودنم انواع واقسام داره وایشون از اون نوع خجالتی هاییه که از سر محجوب بودنه.وای که من چقدر دوستشون دارم وچقدر از نقطه مقابلشون بدم میاد -__- 
این جور آدما واقعا اگر یکی رو نداشته باشن که نیاز هاشونو متوجه شه وبهشون توجه کنه زندگی براشون وحشتناک سخت میشه.اصلا دنبال جلب توجه نیستن ولی واقعا نیاز دارن بهش. خیلی نیاز دارن به در آغوش گرفته شدن ونوازش شدن وکسی که بتونه بدون اینکه طرف مقابل بهش چیزی بگه نیازش رو متوجه بشه(از جایی که اینا معمولا درخواست کمک نمی کنن چون نمیخوان مزاحم دیگران بشن)وخوشحالم بچم یکیو داره که از هر نظر برای همچین فرشته ای مناسب وبی نقصه ومیدونه باید باهاش چجوری رفتار کنه. به قول عالی جناب،مراقبت کردن ازشون میتونه جزو شیرین ترین وظایف هر انسانی باشه (یکی نیست بگه بشر تو که خودت عاشق مراقبت کردن از کیوتایی چرا از isfj ها متنفری خب؟ عالی جناب:نچ بیبی فقط infp من:ولی مابچه های سرکشی هستیم عالی جناب:دقیقا بخاطر همین دوستتون دارم احمق جووووووون اگه سرکش نبودین پرتتون میکردم از خونه م بیرون)
وقتی بهش میگن تو داری با این زیادی نرم رفتار می کنی وممکنه لوس بشه میگه من خودم میشناسمش.میدونم با هر بچه ای نمیشه اینجوری رفتار کرد ولی این یکی هیچ وقت هیچ وقت قرار نیست لوس بشه.وقتی بهش محبت میکنم حتی یه ذره توقعش بالا نمیره.
وآهان.یکی دیگه از ویژگی های کیوتش اینه که موقع چت کردن احساساتشو با فرستادن دریایی از ایموجی های کیوت نشون میده*-* خیلی پر احساسه خدایااا..(ایده ی این قسمت از شخصیتشو از روی دوست isfj خودم گرفتم *-*)
***
خب بسه. میم *-*
نمیدونم چرا همشونم باید انقدر خوشگل باشن. آخه فکرشو بکنین اون چشمهای آبی غمگین وبراق پنهان شده زیر موهای سیاه.. *--*
بنظرم معصومیتشون بهشون این جلوه رو میده.به زیبایی شون درخشش میده.
***


رمممممممممم *----* ای خدا ای خدا..مثل گل سرخ های شکری میمونه.
چقدر ناز آخه چگونه؟
***


جان واتسون.کیووووووتتتتت.(تاکید شدید که منظور جان واتسون انیمه ست نه سریال. از جان واتسون سریال فقط بخاطر بازیگرش خوشم میاد همین)
***
چانسو. به به. ایشونم خیلی خوشگله واقعا.عجیب نیست که حتی مدل خوشگلیشونم شبیه همه؟
***
بت کوچولوی ناز ومعصومم^^
***
یوئیجی از اسرافیل پایانی^^
***
میگن آدام استورم برینگر هم isfj عه من والا شک دارم. خب درسته کیوته ولی کجا این بشر احساس یا درک داره اصلا؟ ولی خب اوکی. یه خنگ کیوت واقعیه اونم که میتونه وسط جهنم حتی لبخند به لبات بیاره با نفهم بازی هاش -_-
***
آیریس ساما میگه امپراطور مستر سان شاینم isfj عه. وای😄این امپراطوره هم خیلی بانمک وگوگولیه. و ثابت میکنه که isfj حتی اگه امپراطورم باشههههه بازم مظلومه TT همیشه مظلوم.فرقی نمیکنه تو چه جایگاهی باشه.
~~
از isfj های واقعی هم که اصلا نگممممم..اوناهم خوشگلن آخه لعنتیااا. اصلا من حتی با دیدن قیافشون میتونم تشخیص بدم isfj ان یانه.تو چهره شون هم مشخصه. انقدر که اینا شبیه همن وهمشون کیوت وسافت ومعصوم ومظلوم‌‌.
میدونید isfj های من خیلیییییییی بیشتر از اینان ولی خب انصافا بسه.
خدایا ممنون اینا رو خلق کردی. جدی می گم. واقعا مثل شاهکار هنری می مونن وشبیه ستاره ن‌. چون کوچولو و ظریفن ولییییییی براق ودرخشانن واقعا.
ستاره های آسمون زندگیم^^


ISTJ:
وایولت اورگاردن ^____^
هانا ونازنین خودم.
گابلین جذاب وای وای وای وای وای وای و هزاران وای! آرامش وغم وسافتی وخنگی همزمان در کنار هم به دل نشین ترین شکل ممکن. بیشتر از همه خنگ بودنش. خداااا😂
تومیوکا گیوی عزیزم.. TT
فرمانده سئوی بزرگوار.
سوک هیونگم بگم؟ هنوز چندان قانع نشدم که ISTJ عه ولی اوکی از اون جایی که تایپ دیگه ای براش ندارم..توپولی خنگ وکیوت. مخصوصا دعواهاش با جونان. انصافا istj وentj رو بدجوری شیپ می کنم تو mbti سولمیت نیستن ولی برای من از سولمیتای mbti خیلی سولمیت ترن.پس چرا این دونفر اصلا نمیتونن بسازن باهم؟
ودر آخر اوبانای. پسر کوچولوی تند وتیز وتلخ ومظلومم.


ESTJ:
هوووومممم خببب..مامان سادات ملکه ست قطعا :)))
ماکی جوجوتسو کایسن ولی ایک سون دخترک خفنم وسونگ هوا وفکر کنم دوشیزه کورنیلیا. 
دخترای خفنین انصافا.
تو باد آدمای بی خاصیتو خالی کردنم محشرن😅 فقط یه بسته چیپس میطلبه.


ESFJ:
شاید تنها کسی که میتونم نام ببرم؛لی جانگ ووی وقتی هواخوبه باشه.
خیلی کیوت وخله اون. آره دیگه. نمیدونم هم چرا همه با بدبخت مشکل دارن.
از اون بچه مثبتااااا.. بعضی وقتا بعضی کاراش منو یاد فاطمه خودمون میندازه😃
فاطمه هم تاحدودی مثل اون خنگه..ولی دست وپا چلفتی نیست اصلا.

 

تایپ مورد علاقه م از این گروه: خب خودتون چی فکر می کنید؟

 

Isfp:

باور می کنید هیچ ایده ای ندارم؟از اونجا که نمیشه آدم واقعی هم گفت وگرنه میخواستم پری چان کیوتچه رو بگم ^*^ 😂 هیح!
ولییییی اگر بخوام جدی بهش فکر کنم نزوکو چان(میدونم معروفه به isfj ولی از نظر من ذره ای حتی isfj نیست. لا اقل نزوکوی شیطان. شاید اون نزوکو انسانه که خوبم نمیشناختیمش باشه ولی این یکی کیوت نه)اوتو آی کیووووت*-* شکارچی جانگ گوگولی،ودوتا از شخصیت های خودم،خاله سوسن وبریتنی.(وای فقط بریتنیTT وی عاشقش است)
همینان دیگه.


ESFP:
کلا از این تایپ من خوشم نمیاد. نمیدونم اصلا نمیتونیم همو درک کنیم. نه من اونارو نه اونا منو وکلا طرز فکرمون فرق می کنه. این که همش دوست دارن تو صحنه باشن وخیلی پر زرق وبرق وجذاب باشن خیلی رو مخ منه.اعتماد به نفسشون هم از اوناست که حرصمو در میاره.یعنی بعضیاشون اصلا نمیشه اسمشو اعتماد به نفس هم گذاشت هاا..ولی میرن یه کارایی می کنن که تا صد سال اگر من بهش فکر کنم نمیتونم درک کنم یه نفر چطور تونسته این کارو بکنه!! کلا عمده ی مشکلمون باهم سر اجتماعی بودنه فکر می کنم.واینکه اونا زیاد درگیر ظواهر میشن •-•
از اون جا که مامان من خودش esfp عه ومن اصلا،اصلا،اصلا،اصلا،اصلا،اصلا،اصلا،اصلا نمیتونم یه ذره درکش کنم وهر روز دارم با این قیافه بهش نگاه می کنم @_____@
که آخه چطوری؟؟؟ وهمچنین داداشم ودخترخاله م هم esfp ان ودقیقا همینطورن..
اما خب اگه بخوام یه نفرو بگم حداقل،اون چو مین های پلی لیست بیمارستانه که واقعا خیلی خیلی دوسش دارم. قبلا تشبیهش کرده بودم به خیارشور😂شاید کمی شور و رومخ باشه،ولی به شدت بهش نیازه. غذا با اون خوردن داره فقط =)))


چطوری می تونه با گیوول دوست باشه با وجود اینهمه تفاوت؟ جوابش اینه که چون هردوشون خیلی گوگولین پس میتونن.
هردوشون رو استاداشون کراشن بعد گیوول بچه ی بیچاره ام انقدر خجالتی ومظلووووومه اون وقت مین ها همش میره میچسبه به استادش و..میگه استاد میشه پنج تا سوال شخصی ازتون بکنم و..استاد میاین باهم شام بخوریم و..😅 بعد گیوول خودش درونگراست استادکراشش(جونگ وون)برونگراست. مین ها به شدت برونگراست استاد کراشش یه درونگرای فلک زده ست وببینین چی میکشه از دست این دخترک😂


ISTP:
وای جذابای گنگ کراش لعنتی!!! حتی قبل از این که کارکتر زیادی از تایپشون بشناسم هم ازشون خوشم میومد ولی نماد istp برای من یعنی کانگ سه بیووووووک^^
در نظر من istp همین دخترای سخت ومحکم ودرونگرایین که،جنگجو ان وقیافه ی همه چی به چپم دارن ولی خب یه قلب بسیار مهربون در اعماق وجودشون میتپه..(اصلا میدونین سه بیوک چققققققدر مهربون وفداکاره؟برای داداشش چه کارایی میکرد..رفته بود برا داداشش بستنی ببره برای همه ی بچه های بهزیستی هم بستنی خریده بود..اون جایی که به گیهون گفت سانگ وو رو نکش -___- هق!) دخترایی شبیه مولان. روحیه ای مثل فولاد.
من خودم دارم به این نتیجه میرسم کارکتر گل سرخم istp عه چون واقعا خیلی شبیه سه بیوکه. شاید قبلا فکر می کردم چون fe خیلی زیاد داره نمیتونه istp باشه اما الان متوجه میشم چقدر تو استفاده کردن از fe افتضاحه با این که خیلی خیلی مهربونه ولی... همین که خیلی تلاش می کنه بتونه روباه رو درک کنه ولی نمیتونه وبخاطر همین همش خودشو سرزنش می کنه..همین که تو موقعیت های اجتماعی مضطرب میشه ونمیدونه چجوری رفتار کنه..اون یکی دوستش که شبیه جی یونگه رو می بینه دلش میخواد فقط یکم مثل اون با احساساتش راحت باشه..پس این میتونه ثابتش کنه‌.این دیالوگ روباه کوچولومون رو بنگرید:اگر من یک درصد میتونستم به اندازه ی تو احساس کنم،زندگیم خیلی راحت تر میشد.
خب. بگذریم. کانگ سه بیوک. 

میدونین چقدر گشتم تا یه عکس ازش پیدا کنم کم ترسناک باشه؟ چرا قیافه ش انقدر ترسناکه بعضی جاها😂
شرلوک از موریارتی وطن پرست. خدایا این بشر هم چقدر جذابه😍چقدر باحاله اصلا.اونجوری که همه جا خونه خاله شه وهمه هم پسر خاله ش😂😅


آیزاوا سنسی هم اضافه کنید. کسی که همون لحظه ی اول که دیدمش ازش خوشم اومد++


ESTP:
خب کاملا واضحه این بالای بالا چویاست^^

ادای احتراماتم نسبت به ایشون*-*

بعدی فکر کنمممم..جم بلایته.برادر همون والتر کیوت تو پست قبلی.جم یکی از اون estp های واقعا خفنه که خیلی ازش خوشم میاد ویجورایی شبیه مصطفی ست(شخصیت خودم)
بین estp های خودمم مصطفی رو بیشتر از همه دوست دارم.
دیگه کسی یادم نمیاد.آهان،اگه باجی سان هم estp باشه اونم قطعا تو لیسته =")

تایپ مورد علاقه م از این گروه: ISTP