نقد انیمه ی سرود قلب:
این انیمه عشق قبلی من بود و با آشناشدن با وایولت اورگاردن کلا علاقمو بهش فراموش کردم!😂
موضوع انیمه بسیار بکر وکم نظیره(کمتر بهش توجه شده)ومفهومی که میخواد برسونه تاثیر وقدرت کلمات روی انسانهاست.واینکه چقققققدر باید مواظب کلماتمون باشیم.وبخوبی هم ازپس نشون دادن این منظور براومده.یه ویژگی خیلی خوب انیمه ها پرداختن به موضوعات خاص و واقعا کاربردی وزاویه دید متفاوت بهشونه.
داستان پردازی انیمه کامل وسر راسته ونمره ی قابل قبولی روازمن میگیره.
شخصیت پردازی ها نسبتا خوب هستن مخصوصا ناروسه ی عزیز وتاساکی واقعا شخصیت های جالبی بودن.البته ساده ن بدون پیچیدگی های خاصی ولی دوست داشتنی ان‌.
انیمه حس خوب محبت وهمکاری ودوستی روبهتون میده.چیزی که توی خیلی از آثار جای خالیش حس میشه وهمش دعوا ودشمنی موج میزنه وشخصیتها بدون کوچکترین تغییری..اما اینجا اینطور نیست وحتی شخصیت های قلدر مدرسه هم انسانیت دارن ویکی از زیباییهای انیمه همینه.
موزیکال بودن انیمه ازنقاط قوتشه ودر زیباتروبه یادموندنی تر کردنش تاثیر خوبی داره.
انیمه درمنتقل کردن یک مفهوم ویک درس کمتر توجه شده بسیار خوب عمل میکنه وبزرگترین وشگفت آور ترین نقطه ی مثبتش ازنظر من پایان بندی غیرکلیشه ای وغافلگیر کننده شه^^اگردنبال یه عشق آتشین هستین سراغ این نیاین چون خیلی روندش خاصه وطبق میل شما کار نمیکنه.اما برای من جزو عالیترین پایانبندی هاست.راجبه پایانش فکرکنید.نه بطور احساسی.پایانش به شدت زیباست!این پایان به من نشون میده که افسانه ی مسخره ورنگارنگ شاهزاده سواربر اسب سفیدچیزی به جزیک رویای پوچ نیست.ودنیا زندگی توی قصرهای بالای ابرها نیست.پس کاملا منطقی وبی نظیر بود اگر آخرش ساکاگامی به ناروسه گفت نه!
چقدر من عاشق این قسمتی بودم که ساکاگامی گفت ممنونم ولی من یه نفرو دیگه رودوست دارم؟
همه ی تصوراتمون فرو ریخت!نویسنده میخواست خیلی محکم بهمون بگه حقیقت دنیا با اون چیزی که همیشه تو قصه هامیخونیم فرق میکنه.زندگی فیلم موزیکال عاشقانه نیست.زندگی انیمیشن دیزنی نیست.که همیشه قرارنیست به آرزوهامون برسیم.که همیشه همه نباید بی نقص باشن.که اصلامیشه شاهزاده خوشتیپ ما عاشق شخصیت فرعی داستان ماباشه(👌👌👌👌احسنت!)که شاید اونی که به درد مامیخوره یه نفردیگه باشه.کسی که هیچ شباهتی به شاهزاده هانداره.اما آدم واقعیه.به هیچ وجه بی نقص وکامل نیست ولی سعی میکنه ومیخواد که آدم خوبی باشه.
 پایانبندی این انیمه انقدر باشکوه وسبک من بود که نمیدونم چی بگم!عالی.تاباشه ازاین پایانبندی ها.البته که زیاد دلخواه ومورد پسندهمه ی مخاطبین نیست!
این انیمه قبلا برای من تودسته ی فوق العاده ها بود اما بعدازآشناشدن با انیمه های خوش ساخت تردیگه ... الان برام جایگاه یه انیمه ی خیلی خوب وکامل روداره که میتونه ارزش چندباردیدن روداشته باشه.
نمره:7از10
***

​​​​یه گزارش هم داریم از انیمه هایی که خیلی وقته دارم می بینم ولی همشون نصفه نیمه ن هنوز.ادامه بفرمایید

اولیش سگ های ولگردبانگوعه که دو ماه پیش بود تقریبا...چون انیمه خونم به شدت اومده بود پایین حالانمیدونم چی شداینو انتخاب کردم،رفتم یه قسمتشو ببینم...هیچی دازای مارو از نگاه اول اسیر خودش کرد ماهم نتونستیم بیخیال این انیمه بشیم😂😁
دوسه بار غزل بهم معرفیش کرده بود وازیکی دونفر دیگه هم شنیده بودم ولی چون خیلی طولانیه فکر می کردم اصلا از پسش برنمیام وکلانمیخواستم سمتش برم(جدی جدی نمیفهمم چراباید داستانو کش داد!من برخلاف وقتی صحبت می کنم میتونم طوماااااارهای بی انتها بنویسم،موقع داستان نوشتن شسته رفته ترین داستانهارو مینویسم همیشههههه.یعنی طولانی شدن داستانو اصلا درک نمی کنم).راستش یادم نیست واسه چی رفتم سراغ قسمت اولش ولی خبببب...اصلا نمیدونینا دازای ازهمون اول که اومد توجه منو جلب کردمخصوصا صداش^_^بعدکمدی انیمه هم باحال بود،شخصیتایی که وارد داستان میشدن هم خیلی خیلی جالب بنظر میرسیدن ومنوهی ذوق زده میکردن،هیچی منم رفتم قسمت دوم،ازچندتا قسمتای اولش گزارش نوشتم نمیدونم چرادیگه ادامه ندادم به گزارش نوشتن ولی یادمه چقدر هی داشتم نا امید میشدم ازش سرهرقسمت😅بقیه قسمتا به جذابیت قسمت اول نبود.هاها هی می نوشتم داره نا امید کننده میشه واقعا!آقا واقعا بعضی وقتا بچه بازی بود خب.فکر کنم قسمت چهارم بود که بیخیالش شدم:|||ولی بعدمدتی نمیدونم چی شد باز یه فرصت تازه بهش دادم وتحملش کردم که الان به بخشای خوبش رسیدم.دیگه خلاصه الان روکارش افتادم نیمه های فصل دومم.بریم که داشته باشیم یه گزارشوایشالاکه تموم شد معرفی کاملشو بذارم.
خیلی انیمه خوب وبانمک وآش شله قلم کاریه.واییییییی جذابترین بخشش اینه که تاحالا اینهمهههه کارکترو یکجاندیده بودم*_________*خب ازاول بهم میگفتین اینهمه شخصیت داره باکله میرفتم سراغش دیگه.خیلی شخصیت هاش متنوع و زیادن من دیگه ذوق مرگ!آخههه عاشق داستانیم که پراز شخصیت باشه ومنم برم بینشون دنبال یه شخصیت جالب بگردم.ونکته ی خیلی خوشحال کننده تر اینه که واقعا شخصیت پردازی های خوبی داره^^شخصیت های لعنتی اکثرشون دوست داشتنی ان ومن بیشترشونو دوست دارم تقریبا.شاید بانگاه اول از بعضیا خوشم نیادولی بایه حرکت به سرعت نظرم درموردشون عوض میشه.شخصیت هاغیر ازاینکه خوب کارشدن خیلیم ازپتانسیل های خوبی
برخوردارن.جذاب،لایه لایه،بایدکشف بشن،خاص،غیرکلیشه ای ومنحصر بفرد.خلاصه که بهشت منه از این نظر.مخصوصا این ایده ی جذاب وباحالشون که از رونویسنده های واقعی ساختنشون^^پس بیا فکر کنیم،یه داستان پرازشخصیت های خوب،ومحوریت نویسندگی(یعنی درمورد کتاب ونویسنده هاهم صحبت میشه توش!)جیییییییییییغ!چقدر این ژاپنی هاوایده هاشون خفنن^^
فقط یه نکته ای هست اینکه دیگه واقععععا تنوع شخصیت هابیش ازحده:///خیلی آش شلم شوربایی شده انیمه.هنوز فرصت نکردیم بااین شخصیتا آشنابشیم نویسنده بازم بیست تابیست تا شخصیت وارد میکنه:|||اینجوری باعث میشه آدم هول بشه!ای وای چی شداینادیگه ازکجااومدن😓بنظرمن اگه اینقده👌فقط اینقده👌شخصیت هاروکمتر میکردن واون وقت اضافه روصرف همین شخصیت هایی که هستن میکردن یه مقدار بهتر میشد.بهرحال.شخصیت پردازی همشون بایدبازتر بشه.کمدی انیمه واقعا دوست داشتنیه.اکشن هاشم جذابه(برای منی که خیلی بااکشن وهیجان حال نمی کنم)داستان پردازی انیمه سبک خاص خودشو داره.می تونم بگم خوبه ولی نمیتونم بگم فوق العاده ست.اما من مشکلی باهاش ندارم.یه موقع هایی زیادی هندی بازی واغراق آمیز میشه وقابل قبول نیست اما میشه چشم پوشی کرد حالا.بعد نویسنده خیلی تیکه تیکه کار میکنه.دستشو دراز میکنه،یه شخصیت میکشه بیرون،یه مقدار روش کار میکنه،بعد وسطای کارازش خسته میشه ومیذارتش کنار میره سراغ یکی دیگه😁دمدمیه نویسنده ش ولی ازهمین حالت بی قانونش خوشم میادیه جورایی شبیه خودمه.ولی خب قشنگ معلومه از دازای خیلی خوشش میاد💖😁چون با این که آتسوشی شخصیت اصلیه دازای شاهزاده وگل سرسبدقصه ست😒چرا دازای انقدر محبوبه؟
خب یه مقدارم درموردکارکتر هاصحبت کنم چون واقعا فکر می کنید میتونم ازخیر صحبت کردن از کارکتر هابگذرم؟(باصدای یک گرگ گرسنه که بوی غذا به مشامش رسیده نعره میزند:شخصیتتتتتت!شخصیتتتتتت های بیشتر!رد کنید بیاااااد*----*)


آتسوشی:
بانمک،گوگولی،کیوت،مهربون،کلا دوست داشتنیییییییییی!!!!تایپ شخصیتیشم با زینب تون یکیه😍ازهمینش خوشم میاد.باوجود روحیه لطیف وصلح طلبش ،خیلی شجاع وبا اراده ست.یعنی به خودش اجازه عقب کشیدن نمیده.وقتی می بینمش به خودم میگم ببین زینب،یهinfpهم می تونه مصمم وسرسخت باشه! فکر کنم هردومون باهم داریم روند مواجهه بامسائل وحشتناک وجلوشون ایستادن وعقب نکشیدن رویاد میگیریم.خیلی خوشم میادکه قشنگ توموقعیت منه.قهرمان بازیم درنمیاره که من حالم بهم بخوره.من واقعا از این شخصیت هایی که باوجود همه ی بلاهایی که سرشون میاد مهربون ومعصوم میمونن خیلی خوشم میاد(چون خودم اصلا اینطوری نیستم)هرچند میدونم معمولا بقیه اینجور آدمارودرک نمی کنن ودوسشون ندارن ولی من واقعا نمی تونم دوستشون نداشته باشم.سرسخت بودن یعنی همین که دنیا نتونه آرمانها وذاتتو تغییر بده.من میخوام ازشون یاد بگیرم ومیدونم که این کاملا چیز ممکنیه!اگه بخوای.چقدرپسرم توی اون یتیم خونه ی نفرین شده بدبختی کشیده:||| اممم بعدشم...خدایا خیلی کیوته.مثل اون وقتی که خودشو گلوله کرد روبمبه😅یامثلا حرکاتش.طراحی شدنش وغیره.کلا دوستش دارم زیاااااد.


دازای:
خیلی جالب وشیرینه شخصیتش.ازنظر ظاهری که بی نقصه.صدای عالی،قیافه خوب،حرکات وطرز رفتارجذاب(هم طنز وشیرین کاری داره هم جدی شدن وشرلوک هلمز بودن)خدایی توبار کمدی انیمه روبه دوش کشیدن که کارش عالیه.نمی تونم بگم عاشقشم وکاملا سبک منه شخصتیش واین حرفا(مثلابیادبهم پیشنهاد دوستی بده ردش میکنم هاها خیلی شاخم😂)ولی خب توجهم بهش جلب شده.اما یه نظر قاطع ومحکم درمورد شخصیتش ندارم چون میخوام بیشتروبیشتر ازش بدونم.پتانسیل این کارکتر بیشتر ازچیزیه که فقط یه شخصیت سافت وکمدی باشه ودوست دارم از پتانسیلش استفاده ی خوبی بشه.
از اون شخصتای شبیه شین وون تائکه(البته مقایسه خوبی نیست فقط مثاله😁)که به ظاهر بیخیالن وبانمک ولی درواقع خیلیم باهوشن واین حرفا.که حس خوبی دارن.


آکتاگوا:
ازکراش عزیزم رونمایی می کنم!😎
خرهههه این لعنتی چقققققدر جذابههههه.بعد فکر کن دفعه اولی که دیدمش نظرم درموردش چی بود.می گفتم این رواعصاب قیافه هم که نداره.شکست ناپذیر وترسناک هم هست بایه نیروی بسیاااارقدرتمند.کلا دلم میخواد خفه ش کنم بعدیه ذره قیافه هم نداره ازش خوشمون بیادلااقل😐😂اما الان که کاملا برعکس شده نظرم.خب خودشون خیلی ترسناک معرفیش کردن•____•
یعنی چققققدر به سرعت میشه بایه بک استوری،شخصیت منفی رو ازیه شخصیت منفوری که همه سزاوار مرگ ومجازات میدوننش،تبدیل کرد به یه عشق💖منظورم فقط این نیست ها،کلا نظرم درمورد همه ی شخصیت های منفی وخاکستری وشخصیت های حاشیه ای همینه.اونا داستان خودشونو دارن،اوناهم مثل شماخونواده دارن،احساسات دارن،زندگی دارن ومی تونن قهرمان داستان خودشون باشن اینکه شخصیت اصلی نیستن تقصیر خودشون نیست.اگه شخصیت اصلی بودن چه بسا جذاب تر از شخصیت اصلی بودن. و خلاصه این انیمه باشخصیت های آکتاگاوا وچویا همون چیزی روکه همیشه میخواستم روگذاشت تجربه کنم ^_^👌وه! اگه شخصیت هایی که ازشون بدت میاد روبیشتربشناسی،اونوقت دیگه ازشون بدت نمیاد.چون متوجه میشی که اونم میتونه مثل شخصیت اصلی وخودت آدم باشه.پس سعی کن بشناسیشون ونشناخته قضاوتشون نکنی.
البته غیرمنتظره هم نیست،من تقریبا ازهمه ی کسانی که خوشم میاد وعاشقشونم اول بدم میومده! این چه توداستان وچه تودنیای واقعی تقریبا یه امر طبیعیه وفقط بعضی وقت ها پیش میاداستثنا باشه که اونا دیگه خیلی خاصن😁راستش اون اوایل فکرمی کردم قدرتمند تر از این وجود نداره فکرشم نمیکردم انقدر بدبخت باشه!فقط من موندم واسه چی میخواد ازطرف دازای تایید بشه!دازای چی داره؟ حالا اینهمه آدم دازاااااای؟🙄
ولی خیلی مظلومهT_Tصدای کلفت ترسناکش وبقیه ویژگیهای رفتاری وشخصیتی ش...همه وهمه دقیقا یه شخصیت منفی ایده آل منو تشکیل میدن^^

چویا واون ختره لوسی هم شخصیت هایی بودن که دریک چشم به هم زدن ازکسی که ازشون خوشم نمیاد یاهیچگونه احساسی بهش ندارم به شخصیت هایی واقعا دوست داشتنی تبدیل شدن.
درمورد کونیکیداهم نگم چقدر حال میکنم باعصبی بودنش،سختگیر وجدی بودنش،تقابلش با دازای(قشنگگگگگ منویاد شخصیتای خودم میندازن که همیشه دوتا نقطه مقابل باهم میفتن.درونگرا وبرونگرا.جدی وغیر جدی.و و و .بعدم همه درجریانن که چقدر بنده از آدمای جدی وسختگیر وعصبی که شوخی ندارن خوشم میاد. همیشه گفتم،همه ی اینا آره ولی خشک نه.رئیس سازمان روهم خیلی خیلی دوست دارم.ماهه اصلا.به دلیل زیاد بودن شخصیت هادیگه بقیه شونو بیخیال میشم.اما از اون پسره کیوته هم بدجوری خوشم اومد.اسمشو نمیدونم همون که میره صادقانه سوال میکنه😁
تقابل شخصیت هاولی واقعاجالبه.فرند شیپ دازای وکونیکیدا یادازای وچویا بسیار بسیارجذاب میشه!!! شیپ آکتاگوا وآتسوشی هم که دیگه حرفی برای گفتن نمیذارهههههه دوتاییشون عشقننن.جالبیش میدونین چیه؟اینکه هردونفرشون خیلی شبیه منن،وباهم متضادن. درواقع آتسوشی میتونه بعدمهربوت وکیوت من باشه(من مهربون وکیوت نیستم ولی به سمت مهربونی هاوکیوتی هاگرایش دارم)آکتاگوا هم بعد تنهاوتاریک من. تفاوت دید وطرز فکر آدمهاتوی این دوتا کارکتر به خوبی مشخصه.وجالبتر ازهمه اینکه من حرف هردوشونو،طرز فکر وعقیده ی متضادشونوهردورو کاملا درک می کنم وحسش کردم.
من فقط از اون انجمن سومی واعضاشون خوشم نمیاد که البته اونا هم اگه داستانشونو بشنوم ممکنه با هاشون دوست بشم.فقط نمیدونم چرالوییزا می الکوت باید با اون رواعصاباباشه😒گرافیک انیمه هم خوبه غیر از اینکه تقریبا همه ی شخصیت هاشبیه هم کشیده شدن وفقط مدل موورنگ چشم وموهاشون ازهمدیگه قابل تشخیصشون میکنه مشکل دیگه ای ندارم باهاش.
عه من چرا انقدر زیاد حرف زدم😓بیخیال بریم انیمه بعدی.

کلاس آدمکشی:
اینوهم تقریباهمون محیط های سگ های ولگردبانگو شروعش کردم.
یادبگیرین هرچیزی میبینین هدف داشته باشه.اهداف برای انتخاب این انیمه:
1_کمدی میباشدومیخواستم سبک کمدی های انیمه ایارو بشناسم.
2_بیش از۳۰تاشخصیت توشه که خیلی خیلی وسوسه کننده ست و واقعا چشمک میزنه^^
3_میگن پایانش تلخ ولی زیباست.
خب درمورد کمدی انیمه ای باید بگم مثل بقیه چیزهاشون واقعا کارشون درسته وعالیه.اما شخصیت ها اصلاراضی کننده نیستن کلا بهشون نمیپردازه:///کوروسنسی که نیازی به تعریف نداره داره؟خیلی ازش خوشم اومده .مگه میشه کسی ازش خوشش نیاد؟.غیر از اون من شخصیت اون زنه قاتل بهش میگن بیچ سنسی(خودشون میگن خب😐)رو خیلی خوشم میادازش چون منو یادجسیکا میندازه باکارما.ولی بقیه شخصیت ها واقعا...پردازششون کنده وهمین طور پیشروی داستان که به شدتتتتت کنده:////باعث میشه هی من پرش داشته باشم(ازقسمت ۱۲مثلابه فصل دوم)
جذابیتهاش کمدی اش،شخصیت کوروسنسی وموضوعات مختلف وجالبیه که درداستان باهاشون آشنا میشیم.گرافیک انیمه هم سبک مخصوص وکیوت خودشو داره وخیلی خوبه+___+

ناکجا آباد موعود:اینو که از حدود پارسال قرار بود ببینمش😁الان قسمتای هفت وهشتم.برخلاف همه ی تعریفهایی که ازش شنیدم،داستانش هنوز اون جذابیتی که من میخوامو نداره واقعا. همینطور شخصیت پردازی ها اونطورکه باید وشاید توجهمو جلب نکرده.شخصیت اما خیلی خیلی ملوس وچلوندنیههههههههه.ایزابلا هم جذاب بنظر میاد ولی خب که چی باید باز بشن من اصلانمیشناسمشون.تا این جاتنهاچیزی که میدونم اینه،نورمن به شدت باهوشه،اما خیلی مهربون وجیگره(دختر میخوامTTبچه میخوام)ومن میدونن ایزابلا پشت سرش یه قضیه ای هست پس لطفا نشونم بدههه😭 گرافیک فوق العادهههه کیوووووووته مخصوصا بچه ها واقعا دلم میخواد لپ همشونو میکشیدم.کوچولو های گوگولی.


واااایییییی بچه ها من بلاخرههههه پیداش کردم!فهمیدم که نیمه گمشده م بایدچه ویژگی هایی داشته باشه(آخه من همیشه برام سوال بود که پارتنرم باید چه شکلی باشه وکسی که میخوادباچوی زینب دمدمی زوج بشه چه کسی میتونه باشه اصلا)بایدآکتاگاواباشه!


گزینه1_عاشق اینجورآدمام اصلا.هیچم ناراحت نمیشم.خوشمم میادتازه.
2_ای جان*---*
3_من خودمم از بیرون رفتن متنفرم باهم میمونیم خونه^_^
4_وااااییییی واییییییی جیغغغغ مال منی توبشررررر
5_ایول.همین من از آدمایی که یه مشکل احساسی دارن خیییییلیییی خوشم میاد.حسودن و ازاین حرفا چون توجه روبرای خودشون میخوان!اینا نه تنها تنفربرانگیز نیستن بلکه خیلیم دوست داشتنی  وباعث میشن آدم قندتودلش آب بشه*-*
6_خب یعنی چی که درلحظاتی واقعا آرام واحساسی است؟فکرکنم منظورش اینه که یه موقع هایی هست برخلاف ظاهر خشنش آروم واحساسیه.که خودمم میدونم ذات حقیقیشه.
7_عاشق همون چیزاییه که منم عاشقشونممممم.
8_ای وای عزیزممممم.البته منم مثل خودش اهل نشون دادن احساساتمو خیلی توجه کردن واینا نیستم ولی اگه نیاز داشته باشه حتما میتونم همون چیزی که میخوادو بهش بدم دراین باره مطمئنم.
9_جانم چقدر رمانتیکه بچم^^این واقعا برای من ساخته شده کجابیام نیمه گمشده مو تحویل بگیرم؟😭
10_ایول.این ویژگیشم عشقه.خوشم نمیاد باکسی دعواکنم همون بهترموقع دعوابره اصلا.بعدشم منو از راشومون می ترسونی؟😐
باورم نمیشه آکتاگوا واقعا دوست پسر ایده آل منه! من عااااااااااااشق همههههه ی کسایی ام که به ظاهر خشک وخشن وترسناک میان ودرباطن لطیف ترین وشاعرانه ترین روحیه هارودارن وبهشون ظلم شده ومیخوان بهشون توجه بشهههه!اصلا اینامال منن.
چویاهم خیلی باحاله اگه آکو نشداونم بدک نیست.


1_آره این شیطون بازیارودارم😅
2_این یکیم درست حدس زدی ازموهاش خوشم میاد ومن کلاازموی کسی خوشم بیاد دوست دارم بهش دست بزنم(باور نمی کنید ازآبجیم بپرسید که کفرش دراومده😂)
3_هی هی ...من از این کار خوشم میاد ولی نمیدونم اگه یکی درمورد من همین کارو بکنه بازم خوشم میادیانه.یعنی اینکه بین دوتاشخصیت(حتماقرار نیست زوج باشنهااااا😭می تونن پدر ودختر باشن اصلاااااا)این خیلی دوست داشتنی هست برام ولی چون خودم از رمانتیک بازی وجنتلمن بازی اصلااااااااا خوشم نمیاد مطمئن نیستم اگه چویاکتشو به من بده حالت تهوع میگیرم یارنگین کمونی میشم‌.
4_غلط کرده مست بشه😐
5_آره خوبه^^وحشی بودن😂
6_جوجولییییی.اینم مثل آکتاگاوا ست!
7_اینم همون حسادته دیگه. باوجوداینکه بیشتر دخترا از این رفتار خوششون نمیاد،من خوشم میاد چون این یعنی به من اهمیت میده.بهتر از اینه که بیخیال باشه.
8_خوبه حداقل بهتر از بابای منه که تنهاچیزی که بلده بپزه تخم مرغ آبپزه😂😐
ولی بازم آکتاگوا ایده آل منه من اونو میخوام.
حالابریم کیوتی منوببینیم.


1_اینکه کاری نداره عجیجکممم حتماااا.تومیتونی آتسوشی ،من بهت افتخار میکنم،فوق العاده ی من،بیابغلم عزیزم ،(صدای کف زدن باشکوه طنین می افکند)میدونیداعتراف میکنم من توی تشویق کردن مهارت دارم!
2_نه دیگه اومدیو نسازی البته من فکرای احمقانه نمیکنم ولی خوشم نمیادکسی بهم بگه چیکارکنم یانکنم ...البته اگه واقعا احمقانه بود اشکالی نداره:/
3_آخیییییی جوجولییی مال من میشی؟
4_ای جانم باشه حتماااا😘
5_باشه ولی اجق وجق کوتاه میکنمااا.که همینطوریشم اجق وجق هستش.
6_نه راستش وقتی خودشه بیشتر دوسش دارم ببرا واقعا ترسناکن!
7_اصلا نفهمیدم چی گفت••
8_باشهههه باشههه خودمم خوشم میااااد^^
9_ای بابا:/نکن آتسوشی خوشم نمیاد ازاین لوس بازیابه خدا.خواهشا لوس بازی نه.
10_آری برای دشمنام تبدیل به ببرمیشه😎
11_آخ جون!فکر کن با آتسوشی بشینیم دونگی ببینیم مثلا‌.
میدونیدچیه من ترجیح میدم آتسوشی پسرم باشه تاشریک زندگیم.به عنوان بچم خیلی بیشتردوسش
 دارم ولی شریک زندگی نباید اینجوری باشه.

حالا دازای:/


ازاول هم گفته بودم منو دازای به درد هم نمیخوریم.

مورد2_متاسفانه من نمیتونم هیچ وقت همه ی شخصیتم روبه کسی نشون بدم صد درصد یه چیزایی رودیگه نباید بدونی دازای.وازکسایی که میخوان همه چیزو درباره م بدونن ونمیفهمن من شاید نخوام متنفرم!
4_اوه عمرامگه توخواب ببینی من برات گریه کنم خب برو بمیر:|||
7_اههههه اهههههه من حالم بهم خورد:|||دازای من واقعا دختر ایده آلت نیستم توهم که عمرا ایده آل من نیستی همون آکتاگوای منو بدیدمن برم.

میدونین چیه!آدما جذب نقطه مقابلشون میشن!این یکی از قشنگیای زندگیه.خب این یکی از دیالوگای خودمه.من خودمم ازنقطه مقابل هام خیلی شده خوشم بیاد. ولی جدی جدی ...خیلی بیشتر دوست دارم شریک زندگیم شبیه خودم باشه.واقعا ...یکی مثل آتسوشی وآکتاگوا ...این دونفر خیلی شبیه منن،ماباهم بهتر میسازیم.خب این ممکنه این حرفو پیش بیاره که بگن آره ...اگه دوتا نقطه مقابل باشید ازهم میتونید یادبگیرید و باهم دیگه کامل میشید.دوتا شبیه هم باشید که چی!فکر کن یه زوج درونگرای مردم گریز رویاپرداز باشن فااااجعههههه دیگه هیچی دیگه!بچه هاشون چی میشن!اصلا معروف میشن به خونواده ی هیچکیو تحویل نگیرهای عجیب غریب😂ولی میدونید من اینو دوست دارم.بذار دوتا باشیم که همو درک کنیم.به بقیه چه مربوطه.نمیدونم واقعا ممکنه که یکی باشه که نظرمو عوض کنه ها،ولی من بدجوری یه درونگرا با روحیه خودم میخوام.این احساس نزدیکی که به این جور اشخاص دارم اصلا نمیتونم باهیچ کس دیگه داشته باشم.خودمم معتقدم زوج ها باید مکمل باشن شخصیت های خودمم همینطوری باهم جفت وجور میکنم(بازهم منظورم از زوج خیلی چیزاست.دوتادوست دوتا همکار چمیدونم اینا)اما ممکنه که دوتا عین همو هم باهم داشته باشم که خیلی خیلی همدیگه رودرک کنن ورابطه شون رویایی باشه.مثلا فرد وجرج ویزلی نمونه خوبین😅