خب به مناسبت اومدن جلد چهاردهم جودی(قلبممممم)که به کتابم مربوطه،گفتم تو این چالش هم شرکت کنم.
حالا معلوم نیست کی میتونم بخونمش😭(میگم مگه از قبل کتابخون نبود خودش؟:/🤔)


یادداشت ها:
+منه بدبخت بچگیم اصلا کتاب نداشتم و راستش نمیدونم کتابی که بچگیم عاشقش بودم چی میتونه باشه.اگه کلاس شیشم هم بچگی حساب بشه،با جودی از همون موقع آشنا شدم وتا100سالگی هم عاشقش خواهم ماند:))))
+چرا من هرچی فکر میکنم می بینم کم سر کتابا گریه کردم؟؟چرا واقعا؟مگه من همیشه نمیگم احساساتی که تو کلمات وجود داره هیچ جا دیگه پیدا نمیشه؟؟
بهرحال...فکر کنم هیچ کتابی به اندازه ی هری پاتر منو جر نداد...من برای اسنیپ نابود شدم وهمچنان هم نابودمTT💔شاید اون اوایل زیاد گریه نکردم ولی مدتها بعدش که حتما گریه کردم واگه بخوایم اشکهای درونی ام رو حساب کنیم که...
+قصه های خوب برای بچه های خوب...شاید بی ربط به این نباشه که تنها کتابیه که تو زندگیم هدیه گرفتم😂ولی انصافا کتاب خیلی شیرین وآموزنده ایه خوشحالم که هدیه گرفتمش^^
+اون دوتا کتاب پیشنهادی،پیشنهادِ دوتا از دوست داشتنی ترین آدمای زندگیم بودن.آیریس وسانیا.و انقدر برام حس خوب داشتن که...😘😢هیچ وقت فراموششون نمیکنم وهرموقع بهشون فکر میکنم اون دوتا عشق بزرگ وپر رنگ میان تو ذهنم^^
+نارنیا هم که واقعا یه شاهکاره...حس های شگفت انگیزشو که بیخیال شیم چنان احساس دلاوری وانسانیت وشجاعت به آدم میبخشه که...وخیلی حقه همیشه میگم جلد آخرش دقیقا دنیای الان ماست.
+چرا نشد اسم خیلی از کتابای موردعلاقه مو بیارم اینجا؟😅
منبع چالش