سلام^_^
نیلوفرجون منو به این چالش دعوت کرده.چون من دارم سعی میکنم خودموبشناسم این چالش خیلی به دردم میخوره.تازه این خیلی شبیه لیست«چیزهایی که بهم حس خوب میدن»خودمه😂خیلیاشوازرواون لیست تقلب کردم.
چالش:۱۰۰تا ازچیزهایی که حتی فکرکردن بهشون باعث خوشحالیتون میشه همراه۱۰۰چیزکه ازش متنفرید.
خب(حتماقرا نیست به ترتیب اولویت باشه هرچی به ذهنم رسیدو نوشتم)
۱_خانواده م.
۲_اصفهان واصفهان واصفهان😅😍*____*+اصفهان گردی.لهجه اصفانی ودیگرهیچ...
۳_دوستای گلم مخصوصا فاطمهhکه واقعا دلم براش تنگ شده😭💕تا الان بهترین دوستیه که من داشتم.
۴_مدرسه م.اکیپ باحالا.دلم میخواد دنیا توی یکی ازجشن هایی که تومدرسمون میگیریم متوقف شه.مخصوصا اینکه این جشنا حال وهوای معنوی دارن وهمراه یه مشت آدم فرشته مانندکلا آدمو به درجه ی بالایی ازحس های خوب میرسونن*__*😂
۵_کلاس خانمgوخانمR.
۶_رها.
۷_مسافرت وجهانگردی
۸_هرچیزی که به امام حسین مربوط باشه...💕
۹_کتاب خوندن^__^
۱۰_قدم زدن توی کتاب فروشی ونگاه کردن به کتاب های رنگارنگ ودلبر😭اصلابهش فکرمیکنم ازشدت ذوق مرگی بی حال میشم وبه آب قندنیازپیدامیکنم.دلم میخوادزمان توی کتاب فروشی وکتابخونه هم متوقف بشه(البته من باید۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰میلیاردی پول داشته باشم تاهرکتابی که میخوامو بخرم باخیال راحت)
۱۱_نوشتن ازهرچیزی.مخصوصاداستان نوشتن.
۱۲_رویاپردازی*________*مخصوصا وقتایی که باشخصیت خودم میریم توکتابفروشی واون کلی کتاب خونده که من نخوندم😭😫لب دریا...ماجراجویی...نازنین،...مصطفی...بقیه بچه ها...معماحل کردنا وماجراجوییا وقطار وبوستان یخ وکلی چرت وپرت رنگارنگ دیگه...😍
۱۳_تابستون۹۷❤💕😍💘
۱۴_شهربازی.
۱۵_استخر.
۱۶_دریا
۱۷_هاوایی
۱۸_ونیز
۱۹_سفربه دوردنیا.
۲۰_جودی خوندن(نمیدونم چرا اینو زودترننوشتم:|😑😐)
۲۱_صبح زود،وقتی آفتاب تازه داره طلوع میکنه،هوای عالیش که حس سرزندگی میده به آدم واونموقع کتاب خوندن!
۲۲_دونگی دیدن وبیخیال دنیاشدن😁
۲۳_بستنی،چیپس وپفک،هله هوله،و...(کلا بنظرمن برای رفع استرس بهترین درمان خوردن هله هوله ست.برای رفع غم وغصه هم همینطور.من برا خودم چیپس وپفک تجویزمیکنم)
۲۴_ماه رمضون،تاسحربیدارموندن،دعای سحر،زولبیا وبامیه،اون دلدرد بعدازافطارباهمه ی بدبودنش خییییلی میچسبع😂اون موقع که بی حالم میشی فیلم دیدن حال میده!
۲۵_ماه اردیبهشت.تولدم.با اینکه هیچ وقت یه تولدمفصل نداشتم ولی همیشه حس خوبی دارم توش.
۲۶_بچه کوچولوها(نه همشون😑)مخصوصا بچه های استادامون😅❤
۲۷_دیدن مهربونی وانسانیت آدما.
۲۸_طبیعت.گلخونه!😃
۲۹_آدمایی که مثل فرشته هان وعشق ورزیدن بهشون که اصلا بهم انگیزه برای ادامه زندگی میده.
۳۰_اینکه یه نفروپیداکنم مثل خودم باشه و ویژگی های مشترک باهاش داشته باشم.
۳۱_خندیدن ازته دل.چیزای کوچیکِ بامزه^^
۳۲_نقاشی کشیدن(با اینکه گندمیزنم ولی بازم لذت بخشه)
۳۳_قدم زدن توپیج مهتاب وسانیا*---*وحرف زدن باهاشون^----^
۳۴_جانی دپ وفیلمهاش😍
۳۵_ویلی وانکای نفس❤💚💜💛💙
۳۶_بارون
۳۷_شب های پرستاره.رویاپردازی درباره جرینگ جرینگ کردن ستاره هاوپیرمردخوابها.
۳۸_کریسمس.
۳۹_همه چیزای موردعلاقه م(خیلی کلی بودخخخ😅)
۴۰_عروسک ها(نه البته اون عروسکای دخترونه لوس سفت منظورم حیوونای پشمالوعههههه‌.من حتی اگه اجازه بدن باهاشون میخوابم/اولا که عروسک ندارم ودوما چون خونواده م مسخره م میکنن حتی داشتمم اینکارونمیکردم.ولی محمدامین یه خرگوش پشمالوی خیلی گنده دارع ک عاشقشم^_^)
۴۱_لاک زدن
۴۲_حیوونامخصوصاجوجه،خرگوش،سگ.
۴۳_چت کردن بادوستام^__^
۴۴_آشناشدن بانویسنده های کیوت*_*
۴۵_وبلاگم.و وقتی رفقای عزیزم پست میذارن.مخصوصا وب هایی که عاشقشونم*__*من حدی جدی ذوق میکنم شمانمیفهمید.
۴۶_بوی خاک بارون خورده.هوای صاف وآفتابی بعدازیه بارش حسابی.
۴۷_کاراته وسوارکاری😂
وخلاصه مهربونی وعشق وهمه چیزای خوب...

خب حالا بریم سرچیزای منفی.با اینکه همیشه میگم متنفرم ازاینکه راجع به چیزای بد بنویسم چون بیشترحالموبدمیکنن،اما الان میخوام برای یه بارم که شده نفرتمو به تک تکشون ابرازکنم:
۱_فک وفامیل
۲_خجالتی بودن
۳_مهمونی
۴_درک نشدن مخصوصا ازطرف پدرومادرم.حالا بقیه برن گمشن.
۵_اینکه کسی قضاوتم کنه ازهرنظر.فقط وقتی جای من باشید میتونید درمورد زندگی من نظربدید.
۶_حرفای چرت وخاله زنکی.چشم وهم چشمی وتجملات ولوس بازیا ی زنونه ودخترونه(وبدترازاون اینکه انتظاردارن همه دختراوزن ها این شکلی باید باشن)
۷_کسایی که هرمسئله ای روجنسیتی میکنن واقعا متنفرم ازشون:/
۸_رسم ورسومات مسخره وخرافات.
۹_ازدواج و وراجی کردن راجع بهش.من قبول دارم که این یه امر مهمه ولی به وقتش و اینکه همه ی هدف آدما ازبه وجوداومدن ازدواج کردن نیست به خدانیست😑
۱۰_آدمای ازخودراضی.آدمایی که میرن رومخ.آدمایی که فکرمیکنن همه باید مثل خودشون باشن.افرادمتعصب.آدمای زبون نفهم.آدمای لوس...وای،چراهرچی میکشیم ازاین آدماست؟😭
۱۱_اینکه عشق ومحبتتو بریزی پای یه مشت بی لیاقت عوضی.
۱۲_مرگ عزیزان وفکرکردن بع کسایی که ازدنیارفتن و وقتایی که دلت بدجوری براشون تنگ میشه وهیچ کاری نمیتونی بکنی😭(وحشتناکترین چیزدنیاست)
۱۳_وقتی پدرومادرم باهم جروبحث میکنن😣😭
۱۴_داداشم:|خب چی کارکنم بلای جونه.من اسمشو گذاشتم حلزون  داخل ساندویچ کاهوی زندگی(بعدا میگم یعنی چی😂)
۱۵_آدمای لوس وکسایی که زودقهرمیکنن یازود بهشون برمیخوره:/
۱۶_درررررررردکشیدن😭مریضی اونم وقتی که بی موقع باشه:/
۱۷_سیاست.مسائل سیاسی.حرف زدن درباره ش.اصلا مسائل دنیایی که برام قابل درک نیستن.
۱۸_شهرت وتوچشم بودن.
۱۹_آدمای مادی پرست وظاهربین وتجمل گرا وپول پرست وحریص وبدبخت وکسایی که همش دنبال چشم وهم چشمی ان.اینا چه هدفی از زندگی دارن؟برن بمیرن راحت شیم خب!
۲۰_کسایی که دائماغرمیزنن وفکرمیکنن خیلی بدبختن😭
۲۱_جمع های شلوغ.گیرافتادن باغریبه ها.
۲۲_تنهایی
۲۳_کسایی که برای موفقیت هیچ تلاشی نمیکنن وبعدشم به خداوشانس واقبال واین چیزا بدوبیراه میگن وبه آدمای موفق هیت میدن!دلم میخوادجرشون بدم.
۲۴_کسایی که شوریه چیزی رودرمیارن و ول نمیکنن(واقعادرکشون نمیکنم😐)
۲۵_کسایی که روی من کراش دارن(حالا دونفربیشترنیستن ولی رومخن به هرحال)
۲۶_آدمای رمانتیک وکسایی که نمیتونن احساساتشونومخفی کنن.دست خودم نیست نا خودآگاه ازشون متنفرم😑
۲۷_کسایی که نمیخوان تفاوت های منو قبول کنن.
۲۸_تابستون۹۸
۲۹_کلاسال۹۸
۳۰_بزرگ شدن.
۳۱_قوانین مسخره ی دنیای ما.
۳۲_افرادی که تغییرمیکنن ویه شبه ازاین روبه اون رومیشن😭
۳۳_کسایی که رویا پردازبودن رومسخره میکنن.
۳۷_کسایی که روهرخری کراش میزنن یا دم به دیقه کراشاشونو عوض میکنن:/
۳۸_وقتی همه چیز ناعادلانه میشه.
۳۹_وقتایی که حس میکنم دیگه نمیتونم نفس بکشم ومیخوام ازاین دنیا فرارکنم هرجوری که شده.وقتی که خسته میشم ازاینکه همشو باید تنهایی تحمل کنم وهمه فکرکنن خیلی شادوراحتم!
۴۰_سخنرانی جلوی جمع(واینکه محبورت کنن😭)
۴۱_استرس گرفتن های بیخودی واینکه نمیتونی کنترلش کنی.
۴۲_هیجان زده شدن های الکی
۴۳_کمبوداعتماد به نفس
۴۴_فکرکردن به اینکه اکیپ باحالا ازمدرسمون برن😭(دیوونه هم خودتونید)
۴۵_دخترای فامیل(😑)
۴۶_کسایی که فیکن،ادا درمیارن وخودشون نیستن،دنبال جلب توجهن ومیخوان خودشونو همرنگ جماعت کنن وفکرمیکنن خیلی باحال وشاخن🙄
۴۷_همیشه جدی ومنطقی بودن!
۴۸_کسایی که فکرمیکنن فرشته هستن:/
۴۹_وقت تلف کردن های الکی.
۵۰_آدمایی که حرفشونوعوض میکنن وپای حرفشون نمیمونن.
۵۱_بچه خرخون کلاسمون-__-

۵۲_فیلم عاشقانه وکمدی،فیلم وسریال ایرانی وترکی😐😑
دیگه داره واقعا اعصابم خوردمیشه بهتره همینجاتمومش کنم😂شماهم نظرخودتونوبگید.
پ.ن:واقعاخودمم نمیدونم چرا یهویی از۳۳پریدم به۳۷😐

​​​​​​هرکی دوست داشت شرکت کنه حس خوبیه(البته اگه منفی هاروننویسید:/)