تلخ ترین اتفاقی که هرسال توی اردیبهشت ماه میفته،تموم شدنشه:(((

.

.
خب اردیبهشت شروع شد!ماه خودم😍وبالاخره فروردین تموم شد.درسته که روزشماری میکردم تموم شه تا اردیبهشت شروع شه😂ولی خوب نیست انقدر زودبگذره!.چقد خوشحالم که امسالو باموفقیت شروع کردم.با همون آرامشی که دنبالش بودم.وبرای همتون همین آرامـشو آرزومیکنم چون واقعا تاتجربه ش نکنید نمیفهمید چه حس دلپذیرودوست داشتنی ایه..
جدا این که میگن بعدهرسختی آسونیه حقیقت محضه ومن باتمام وجودتجربه ش کردم!
سال۹۹.توباید سال خوبی باشی...بایدمعرکه باشی❤من نمیدونم دیگه.بایدباشی.اولین ماهت که پرازموفقیت وحس رنگی رنگی بودبدون درد،بدون سیاهی،بدون حماقت،البته یه کوچولو وسطش یه اتفاقی ازجنس سال۹۸افتاد اماخیلی زود جبران شد^^خیلی خوشحالم که یاد گرفتم با آدمهای عوضی زندگیم چطور رفتارکنم!
اصلا چرا تولدمن باید۳۰اردیبهشت باشه😒چرا انقدر ته آخه؟
الان کلی حس خوب دارم دقیقاعین پارسال^_^مطمئنم این روزا قراره بعدابرای من خیلی خاطره انگیزبشن وخودم دارم تلاش میکنم تاهرچه خاطره انگیزترشون کنم.
دارم یه سریال فوق العاده کیوت وآرامش بخش ازپارک مین یانگ(یکی ازبازیگرای موردعلاقه م^_^)میبینم به اسم«یک روز زیبا پیدایت میکنم»نمیدونم چی شد تصمیم گرفتم ببینمش واقعا نمیدونم چون اصلاااا قصد دیدنشو نداشتم ولی یهو یه حس شیطنت آمیزی ازناکجا آباد پیداش شدکه هی تومغزم وول میخوردومیگفت:بروببینش...برو ببینش...بروخیلی خوبه...
و الحق که مچکرم ازش منم رفتم قسمت اولشو امتحانی ببینم همون قسمت اول عاشقش شدم که رفت...
این سریال تم ملایم وآروم زمستونی داره ترکیبی ازکتاب،قهوه،شب،برف و...
یه کتابفروشی هست که خیلی منویاد کتاب فروشی داستانای خودم میندازه اسمشم کتاب فروشی شب خوبه😄خیلی اسم کیوتیه مگه نه؟منم اسم کتابفروشی خودموگذاشتم شب خوب چون قبلا اسم نداشت اصلا.هرچندبهش نمیاد کتابفروشی من تم تابستونی وشاد داره اما این اسم باروحیات صاحب کتابفروشی همخونی داره.
ویه پسره ای صاحب کتابفروشیه که عجیبه اصلا ازش بدم نمیاد تازه خیلیم داره خوشم میاد ازش!فکرنمیکردم سئوکانگ جون اینقدرخوب باشه البته شاید فقط اینجا اینطوریه چون چیزدیگه ای ازش ندیدم.ازاون پسرای کله شق ومسخره ورومخ نیست منویادهمون شخصیت کتابفروش باحالم میندازه البته خب چندین سال جوونتر😁درونگراو آروم وعاشق ولی احساساتشو بروزنمیده وهمین برای من جذابش میکنه وعاشق کتاب،وبلاگ نویس و...باورم نمیشه چطورممکنه همچین آدمی یه همچین خواهر شر ورواعصابی داشته باشه وای خواهرش بدجوری رومخمه😑
به علاوه اینکه اون شخصیت کتابفروشم برخلاف کارآگاهaکه خیلی پولداره(البته خودش ازیه خانواده فقیره وتوفقرهم بزرگ شده)وضع مالیش اصلاخوب نیست.اونم بخاطراینکه کتابفروشی ها اکثرامشتری ندارن وفروشگاهی که واقعا طرفدار نداره.چون مردم کتاب نمیخونن.این پسره هم اینجابه همین موضوع اشاره کردوکتابفروشیش مثل کتابفروشی من خلوت وبدون مشتریه.یه واقعیت تلخ!
میدونید چیه سریالش حال وهوای دوتاشخصیت خودم(کارآگاهaودوست کتابفروشش)روداره بخاطرهمین عجیب به دلم نشسته این سریال خیلی خوشحالم بخاطرش چون حس ششمم میگه اگه ذهنم داره میره سمت تاریکیها دوباره واگه دوباره حالم بد بشه واقعا حالمو خوب میکنه.
اصلابهم حس طراوت وسرزندگی میده باورم نمیشه دارم ازیه سریال کره ای اینجوری تعریف میکنم😅البته این سریال واقعامخاطب خاص داره ونمیشه به هرکسی پیشنهادش کرد!ولی من که عاشقش شدم امیدوارم تا آخرش خوب بمونه وگندنزنه به حال خوشم*--*🙏ریتمش کنده ولی منه بی حوصله ی همیشه خسته رو اصلا کسل نمیکنه وتازه همشو هم یکسره میبینم.اینا شبا یه دورهمی کتاب دارن که ازهمه نوع سنی توش شرکت میکنه.پیروجوون ونوجوون وبچه😂وخیلی جوشون دوستانه ست.تازه طنزشم به سبک خودش ملایم ولی خیلی قویه.
یه سریال دیگه ام دارم درکنارش میبینم به اسم های بای ماما.این سریال یه کمدی تلخ خانوادگی ورنگی رنگیه بدون عشق یه زوج جوون بلکه دارای عشق مادرانه.درباره یه مادری که قبل ازبه دنیا اومدن بچه ش میمیره ولی روحش نمیتونه ازبچه ش دل بکنه وبین مرگ وزندگی معلقه ومیخوادکناربچش بمونه...
خب سریالی که بامحوریت یه موضوع تلخ تلخه ولی درعین حال یه کمدی عالیه(گفته بودم ازکمدی بدم میادامااین کمدی ش بی هدف ومسخره بازی ومبتذل نیست بخاطرهمین خیلی لذت بخشه)باهاش میخندید ودرعین حال گریه میکنیدازهمون درام هاییه که من میخوام اون دختره توملکه هفت روزه که من عاشقشم هم توش هست ونقش یه نامادری مهربون ولی مثل همیشه سرد ودرونگراومرموز روبازی میکنه(چقداینجورنقشا به این دخترمیاد😍!)خلاصه یه درام کمدی،فانتزی،خانوادگی وباهدف.اینم امیدوارم وسطاش گندنزنه به حالم چون سریالای کره ای معمولا اوج خیلی ضعیف وضدحالی دارن اماباتوجه  به اینکه این دوتاسریال مال سال2020هستن به خودمون امیدواری میدیم که ان شا الله پیشرفت کردن حتما😂
هرچی راجبه کی دراما گفتم درست اما این دوتا سریال رونمیشه با بقیه سریالای کی دراما مقایسه کرد اخیرا کی دراما که میدیدم دائم درحال جویدن لبهام ازشدت حرص خوردن بودم وفقط اعصابموبهم میریختن(یکی نبودبگه مریضی مگه چرامیبینی خب؟)واقعا خاطره بد دارم ازکی دراما ولی این دوتا سریال دارن مرهم میذارن رو دردام وفکرکنم بیشترحس خوب این روزام ازاین دوتاسریاله!دلم میخواد زودترتمومشون کنم یه پست ازشون بذارم!
راستی،دلم میخواد چالش۱۰۰روزخوشحالی روهم برای خودم انجام بدم.البته من مطمئنم تا۱۰۰روزنمیتونم ادامه بدم ولی به هرحال تاروزتولدم که۳۰روزدیگه ست باید حتما انجامش بدم(چالش اینجوریه که توی هر روز حتی اگه روزمون هرچقدرم بد باشه یه چیزخوشحال کننده ازتوش پیداکنیم.این باعث میشه همیشه دنبال خوبی هابریم وباگذشت زمان مثبت بین تربشیم.خیلی جالبه حتما انجامش بدیدشماهم)
خب خوشحالی روزاول:جانی بعدازسالهابالاخره اومداینستا وپیج رسمیش رو راه اندازی کردمنم ازخوشحالی قلبم اومده بودتودهنم😅❤کلیم ازدست آیدا(یکی ازدپهدای خفن)خندیدم!
روزدوم:سریال یک روز زیبا پیدایت میکنم باعث شد کلی شادوباطراوت بشم بعدشم ناهارماکارونی شکل دار داشتیم داشتیم شامم سالادالویه💫
روز سوم:خانمgنازم یه بارمیگفت کارخوب کارخوب به دنبال خودش میاره اگه صبحتونو باچیزهای خوب شروع کنید میکشتتون که بازم کارخوب انجام بدید.خوشحالی اینکه شبش زودخوابم برده بودوبه ساعت دو وسه نکشید!بعدنمازصبح تصمیم گرفتم دعای عهدوزیارت آل یاسینو بخونم بعدش دیگه خوابم نمیومداصلا رفتم چایی رودم کردم وبعدشم یکم سریال مینی رودیدم تا اینکه خواب اومد سراغم وگرفتم خوابیدم.بعدساعت۱۱پاشدم شرلوک دیدم بازم خندیدم😂شبم یه غذای مضرولی خیلی خوشمزه داشتیم وتامام!
فکرمیکنم واقعا حقمه بعدازاونهمه روزای سخت این آرامش واتفاقات قشنگ❤البته که بیشترشم به رفتارخودم بستگی داره.
راستی چقد ذوق مرگ شبکه نمایش داره شرلوکونشون میده اون قسمت که دکترواتسونو سرکارگذاشت مثل همیشه کلییییی خندیدم لعنتی بندیکت چقدخوبی تو بعد اینجاش منویادعموروح الـ...تو داستانای خودم انداخت که همیشه حقه های شدیدا حرص درآرمیزنه و همه تشنه ی خونشن.اسمش میادمیگن همون روح اللهی که هیچکس ازش دل خوشی نداره😂؟یه بارتورستوران بودن کاسه ی سوپوخالی کرد روسرگارسون چون سوپ ماهی بودوبچه ش به ماهی حساسیت داره😅
کتاب دشمن عزیزم دارم بازخوانی میکنم بالاخره و لعنتی چرا انقدر خوبه توپیجم هم دیالوگای خوشگل سالیو استوری میکنم.
راستی میخوام یه پست بذارم وشخصیتامومعرفی کنم ولی هنوز اعتمادبنفسشو به دست نیاورم خب نظرشما چیه به نظرتون بذارمش؟البته احتمالش زیاده که بذارم.
امیدوارم همتون روزای محشریو بگذرونید تابعد💚