اردیبهشت امسال برخلاف همیشه،یکنواخت و ساده بود. خاطره انگیز و درخشان نشد،از سرزمین قصه ها در نیومده بود،اما،باز هم فکر کنم بعدا از دور،منظره‌ش دوست داشتنی بشه.
+
کتاب خاطرات مونتگمری رو بالاخره خریدم و واقعا ذوق مرگم بابتشششش.

توی کتابفروشی مانگای جوجوتسو و اسپای فمیلی هم بود ومن به این نتیجه رسیدم مانگاها اگه قابلیت لمس شدن داشته باشن و به صورت فیزیکی در اختیارم باشن،خیلیم دلبر وجذابن وفقط من با الکترونیکی‌شون حال نمی‌کنم. .-. کشف عجیبی بود.

کاش مانگای بانگو هم بود اون‌وقت من قسمتای کازینو و سیگما رو میخریدمشوننن. میخوام. T~~~T گاد کبیر پول بفرست من میخوام.
++


اگه دنبال کتابی می‌گردی که شخصیت اصلی‌ش enfp باشه:
پیشنهاد من به شما "جودی دمدمی،بابا لنگ دراز و مجموعه ی آنی شرلی‌"ـه.
اگه کتابی با شخصیت اصلی intj میخوای پیشنهاد من به شما:
سه گانه ی امیلی+جنایت ومکافات :"))
اگه یه کتاب ایرانی باحال میخوای که شخصیت اصلی ش entp باشه:
چهار جلد آب نباتها(واینکه این enxp ها چقققدر تو مخ زدن افتضاح وداغونن همشون!😂)
اگه یه کتاب میخوای،با شخصیت اصلی infj که اصلا ماااچچچ به سلیقه ی خفنت داداشم:
پیش از آنکه بمیرم✨
اگه کتابی میخوای با شخصیت اصلی enfj،بهت پیشنهاد میکنم بری سراغ:
شکلات،جادو ممنوع.
اگه میخوای کتابی بخونی که داستانو یه infp بیییییی نظییییر،غیر کلیشه ای وخاص رو انگشت کوچیکه‌ش بچرخونه،👇
پیشنهاد من به شما نسیمی که بر ستاره ای وزید هست=))))
-وهمچنین یه رابطه آغشته به سس شکلات وکارامل از infp و istj-

کتاب با شخصیت اصلی isfj می‌خوای؟ بینوایان رو بخون.


پ.ن:کتابها بیشتر بر اساس شخصیت پردازی انتخاب شدن تا محتوا وداستان پردازی. البته این به معنی بد بودن داستانهاشون نیست.
پ‌پ‌.ن:این تا زمانی که همه ی تایپها پر شن آپدیت خواهد شد. از من به همه ی نویسنده های محترم:لطفا به تایپهایی غیر از اینا هم بها بدید سپاس🙏
پ‌پ‌پ.ن:از همه ی چالش‌های کتابی که تا الان شرکت کردم این یکی جذابتر بود. *__*
شما هم اگه دوست داشتید میتونید انجامش بدید. 

امروز بعد امتحان با حانیه یه راست از مدرسه رفتیم ناشران. 
دوباره وارد کتاب‌فروشی شدیم و دوباره من جای انرژی،افسردگی گرفتم. کتاب خاطرات مونتگمری رو برداشتم،امیلی و جست وجو(جلد پایانی،کوچولو وموزی رنگ امیلی) رو هم برداشتم. با اینکه خوندمش قبلا وبا اینکه توی طاقچه هم دارم،ولی کلی دلیل برای خودم اوردم که من باید حتما بهترین اثر مونتگمری،شخصیت فیوریتم از بین همه ی شخصیتای مونتگمری،وبهترین جلد این مجموعه رو توی کتابخونه م وکنارم داشته باشم حتما :|||
(با جلد دوم خاطره های جایگزین نشدنی ای دارم، وبنظرم امیلی توی اون جلد سالمترین امیلی بود،بالغتر از امیلی جلد اول،وبانشاط تر وبی‌دغدغه تر از امیلی جلد سوم،اما با امیلی جلد سوم خیلی خیلی همراه ترم. افرا‌-گونه تر و intj-گونه تره. تنها تره. ایلزه وتدی وپری کنارش نیستن وفقط دین غمگین رو داره. با مشکلات وسیاهیها+حرف‌ها وقضاوت های بیشتری از طرف مردم،دست وپنجه نرم می‌کنه. غمگین تره. خسته تره. بخاطر همین رویاهاشم خوش آب و رنگ ترن. آدم وقتی تب داره،رویاهای به مراتب قشنگتری می‌بینه نه؟)
چند تا کتاب دیگه از مونتگمری هم بود که همشونو میخواستم. ولی ماشاالله قیمتااااا. من با همین دو تا کتاب کل دارایی‌م به باد رفت..
همش با فکر میکردم اگه جای امیلی که خوندمش قبلا،یکی از داستانای مونتگمری که تاحالا نخوندمش رو برمیداشتم بهتر نبود یا همین بیشتر میارزه؟ بیاید بهم بگید کارم درست بودددددددد.
اه تو روح همگیشون. اگه من پول داشتم کللللل این کتابفروشی کوفتی رو میخریدممممم.
کتابای کریس کالفر،مدرسه ی خوب ها وبد ها(اگه اسمشونو درست گفته باشم)جودی ۱۵،
مانگای اسپای فمیلی و جوجوتسو رو هم دیدم اونجا وبه این نتیجه رسیدم مانگاها رو اگه چاپی داشته باشم میتونم بهشون عشق بورزمممم.
کتاب سیاه دل که خیلی وقته میخواستمش رو هم داشتن،ولی گفتن نگهش داشتیم برا یه بنده خدا. بعدا میاریم بازم. حالا من که ته جیبم یه قرونم نمونده بود اون لعنتیم وحشتناک گرونه اما،میخواستممممششششششش.
واقعا من عطشم برای کتاب برطرف نمی‌شه مامانمم امروز همینو گفت.😂😔
چیکار کنم میخوامشون خببببب.
به هرحال برم برای امیلی و خاطرات لوسی نازم ذوق کنم.🥲💖