اطلاعات بیشتر درمورد چالش این جا.
درکل باید کارکترای مورد علاقه مون از هرکدوم تایپای mbti رو معرفی کنیم •-•

منبع هم مثل همیشه مانامی D:
خیلیم عالی. میتونم کارکترای مورد علاقمو بهتون معرفی کنم(ها نه که خودم اصلا ازشون حرف نمی زنم هیچ وقت😂)
بزرگواران همشونو می شناسید دیگه لازم نمی بینم زیاد درموردشون توضیح بدم که چرا دوستشون دارم وحوصله ی تکرار مکررات هم ندارم:| فقط درباره ی اونایی میگم که قبلا حرف نزدم یا کمتر حرف زدم.
+گریزی به سوی کتاب..به خدا همین یه کتابو تموم کنمممم میذارمش..قول قول میدم.آخه تموم نمیشن که لعنتیا D: !


گروه آرمانگرایان اصلا خیلی خوبن خب؟ اوکی؟ میتونم تا روز قیامت فقط با اینا زندگی کنم. درصورتی که یدونه intj وisfj هم بهمون بدین البته! 
فکر کنم قراره یه کوچولو طولانی شه.
خب..از تایپ خودم شروع کنیم که کارکترای مورد علاقه م توش از همه کمترن😂
INFP
اولین نفر که واقعا به هم تایپ بودنش افتخار می کنم والتر بلایته. پسر دوم آنی شرلی.این بشر خیلی..خیلی..تحسین برانگیزه. یه زیبایی شناس قهار،طبع لطیف وحساس،کیوت،باچشم های سیاه زیبایی که واقعا عمیقن..وشجاعتی مختص خودش!!
اون نامه یی که در آخر نوشته بود،اون چیزهایی که درمورد وظیفه ش می گفت،اون عقاید نابش،جایی که بخاطر فیت دعوا کرد،بحثش با فیت سر این که من از درد کشیدن متنفرم! 
_اگر پدر تو هم وقتی خون میدید فرار می کرد که هیچ بیماری هیچ وقت خوب نمیشد..
_من نگفتم که فرار می کنم. گفتم فقط دوست دارم فرار کنم..!

واون دیالوگ بی نظیرش:
من از زشتی ها متنفرم وبه زیبایی ها عشق می ورزم. این جنگ صحنه ی بسیار زشتی توی این دنیاست،بخاطر همین باید برم وبرای محو کردنش بجنگم!! وظایف سنگین تری توی دنیا وجود دارن،ولی باور دارم که وظیفه ی من همینه. من میرم تا دنیا رو برای شاعر های بعدی،به جای بهتری تبدیل کنم.
و وای. والتر واونا. یه شیپ infp/isfj ..تازه همین الان متوجه شدمممم..خدا هردوتون خیلی مظلوم وکیوتین..^^ 
~~~


سویینی تاد. از ارادت من به این موجود خبر دارید قطعا. یه infp خالص وبسیار ناسالم. ولی بطرز وحشتناکی قابل درررک..TT هرکس که فکر میکنه infp ها همشون خیلی کیوتن،حتما هنوز با جناب سویینی تاد آشنا نشده..
ترکیبی از شعر،موسیقی،احساس،خشم وخشونت وخون.
+کارگردان این فیلم یه infp عه. بازیگر نقش اصلی این فیلم یه infp عه وشخصیت اصلی هم infp عه!😅
اگر infp ها میخوان با اون قسمت تاریک وجودشون کمی خلوت کنن این فیلم به شدت بهشون پیشنهاد میشه(باید به قسمت دارک وجودمونم بها بدیم..ولی نه زیادی از حد..😆)
~~~


پوی سگ های ولگرد بانگو هم یکی از شیرین ترین infp های دوعالمه که واقعا به هم تایپ بودنش افتخار می کنم. یه نویسنده ی خجالتی وخنگ وکیوت و باهوش و واقعا مووووود.
چقدر منتظرم تو فصل جدید ببینمش++
~~~


آخرین نفر از این تیپ این جوجه فسقلی کیوته^^ باوجود جوجه بودنش واقعا خیلی افتخار برانگیزه=))) فصل سه بیاد ایمان میارید😘باعث افتخار تایپ ماست اصلا.

INFJ
جیییییییغغغغغغ وای نامبر وان هامممممم ^~^
ترتیب خاصی نداره. همشون عشقمن.


1_جناب کاپیتان؛یوجین چوی!
معرف حضورتون هستن. صد درصد.
_به شدت خردمند،اصیل وبا بصیرت.
_آروم،عاقل ومحتاط
_هرگز قرار نیست،که قضاوتت کنه.
_تناقض های بامزه ای توی شخصیتش داره.
_تعادل هنرمندانه بین احساس ومنطق!
_یه گذشته ی تلخ.
_پر احساس،غافلگیر کننده.


2_سیگمااااااااا
خب..من نمیدونم باید چی بگم درمورد این اثر هنری. یکی از خاص ترین کارکتر های خلق شده ست.


3_آن چی هونگ
_درونگرا
_سافت وشیرین
_لبخند های گرم،ولی معذب..
_به شدت اسرار آمیز،کسی که انگار پشت سکوتش دنیای پر رمز ورازی وجود داره و همیشه کنجکاویت رو تحریک می کنه.میخوای بدونی توی دنیای ذهنش چی میگذره. جدا آدم عمیقیه. مثل اون آدمای حاشیه ای نیست که ساکتن وبرای هیچکس اهمیت خاصی ندارن.وجود عمیقی داره.
_شنونده ی همیشگی:))محرم اسرار.. مردم میان وبراش کل ماجراهاشونو تعریف می کنن. 
_بی سروصدا،همه جا دنبالته،برنامه ی کاریتو از حفظه،وقتایی که تا دیر وقت شیفتی برات قهوه میاره،وهمیشه در حاشیه مراقبته.از اون آدماییه که اگه عاشقت باشه قلبت حل میشه..یا لا اقل قلب من یکی❤
_کم حرف وآرومه،ولی یه جورایی همه دوستش دارن!!
مگه میشه یکی از شیرین ترین ودوست داشتنی ترین کارکتر های فرعی دنیا نباشه؟؟ 
نه اصلا مگه من میتونم جذبش نشم؟


4_ایم یون سوب
اه لعنتی. خیلی وایب آقای کتاب فروشو میده با اینکه تقریبا اصلا شبیهش نیست😆ولی آدمایی که پر از آرامش وگرمان..وایب آقای کتاب فروش میدن.وهمچنین اون ظرافتش. خجالتی،معصوم،بسیاااار مود،اصلا این infj های لعنتی همشون قلب منو ذوب می کنن. خدا حفظشون کنه برای مننننن+-+ نبودن زندگیم نه رنگ داشت نه مزه نه حتی عمق.
5_تانجیرو *~~*


بیشتر از اینان. خیلی بیشتر. ولی به همینا بسنده می کنیم.

ENFJ
نفر اول بدون شک رنگوکو سان عزیزمممممT_____T


نشنسنشنسنسمینسکسنشنشنسنینی استاااااااد بزرگواااااااااااارمT___T 
چطوری میتونه انقدر خوب،مهربون،وجذاب بااااااشه؟
جذابیت وکاریزماتیک بودن میباره. چقدر دنیا بهش نیاز داره. دنیا به درک. چقدر من بهش نیاز دارم.
ولی رنگوکو سان یه جوری فرو رفته تو قلبم که انگارقشنگ با تار وپودش آمیخته شده..جوری که اگر بخوای از قلبم بیرون بکشیش باید خود قلبمو هم باهاش از سینه م بکشی بیرون!!
البته؛فکر می کنم رنگوکو سان از اول همون جا بوده.کسایی که با دیدن قیافه شون می شناسی شون وقبل از اینکه باهاشون آشنا بشی حتی، تو فکرت بودن،مشخصا از قبل همو میشناختین واز قبل توی قلبت زندگی می کردن فقط توی این زندگی وتوی این بعد زمانی ومکانی داری یه بار دیگه باهاشون آشنا می شی!!
فرشته ست فرشته..

_آقای کتاب فروش=))))
این بشر هم که نیاز به تعریف نداره.

_کاپیتان جیم(عکس موجود نیست)
خیلی بزرگوار ودوست داشتنیه و وای فقط حرفاش. به قول شارلوت،تاحالا پیرمرد به این نازی دیده بودید؟ . اصلا چقدر صحبت کردن باهاش کیف میده. همزمان عاقل،خردمند،شوخ وبامزه،بسیار مهربون،شجاع،پر از ماجراهای باور نکردنی که پشت سر گذاشته،ومرگ باشکوه^^من به آشنایی باهاشون افتخار می کنم.اگر هنوز با ایشون آشنا نشدید کلا نصف عمرتون بر فنا.
این دیالوگ هاشون😂👇
_جیم بوید! فکر می کنم تو حتی در وجود خود شیطان هم می تونی نکات مثبتی پیدا کنی.
_خب یه زمانی خانمی بود که عقیده داشت شیطان پشتکار زیادی داره ولی نگران نباش،من قصد ندارم از شیطان تعریف کنم😄

_آن جونگ ووووووون پسرک کیوت وحبه قندممممم^^
اصلا می بینمش حالم خوب میشه. چرا انقدر سافت ونرم وخامه ایه؟؟؟ وخوشحالم که خوشبخت ترینه. خوشحالم می بینم یکی از این فرشته های مهربون دقیقا به زندگی ای که لیاقتش رو داره رسیده. هرچند تو زندگی قبلیش به اندازه ی کافی براش هزینه داد..🤐
هعی پسرم.یه مادر فقط دیدن خوشبختی بچه ش رو میخواد همین.یه عروس ماه هم دارم که مادرشوهرش طرفدار تمام قدشه^^

ENFP

بریم سراغ ENFP ها که اینا خیلیییی زیادن. اصلا اولین دوستان من بودن اینا TT منو یاد خودم میندازن.
نفرات اول که خب مشخصا جودی ودونگی هستن.

تادنیا دنیاست این دوتا هرگز قراز نیست ازهم جدا بشن~

کیم هی سونگ.همزادم. ستاره.

جا داشت اینو حتما این جا هم بذارم:
من روزی که هی سونگو ببینم!!
هی سونگ:چقدر شما زیبایید..
من:فقط اگر هی سونگ سان نبودی..یجوری میزدم تو دهنت که خون بالا بیاری.ولی خب..
هی سونگ:خدای من چقدر خشن! منه بدبخت انگار سرنوشتم اینه که با هرکی آشنا می شم خشن و ترسناک باشه!!منه بدبخت هر روز دارم میمیرم •-•
~~~
جی اون شیل‌.کلوچه.ملیک شیک.شوکووووولاااااااااتتتتتت..خدا نگاش کن آخهههه..کرااااااااااشششششش...کراشمو بدید میخوام برررررررررررررممممم


+منو خیلی یاد شارلوت میندازه مخصوصا شکمو بودنش^^ هیهیهیهی...

جی اون تاک دختره ی کیوتِ نمک سریال گابلین:))


بقیه رو هم بیایم مختصرا بگیم رد شیم زیاد طولانی نشه. سرگرد کایل‌. نماد واقعی شرافت. جودی آبوت،اون یکی همزادم،جو مارچ،این دختره که تازگیا فهمیدم اونم خیلی شبیهمه. ویلی ونکا. اولین کراش زندگیم. کلاهدوز دیوونخ ی کیوت وشورشی وکله هویجی. دیگه درحال حاضر فعلا ذهنم دیگه یاری نمی کنه.

تایپ مورد علاقه م از گروه سبز:
خب به ترتیب INFP, ENFP,ENFJ, INFJ

 ایمان نیاوردین به خوبی ما nf ها؟😅 خدا قلبم سافت شد=~=